6 Aralık 2011 Salı

Yeniyıla doğru...

Yepyeni bir yıla doğru geri sayıma başladığımız bu 2011 aralık ayında bir de baktım ki dersler, kitler, malzemeler, yeni teknikler, facebook'ta ki scrapbooking sayfam derken şu benim sevgili blogumu birazcık ihmal etmişim. Ama o benim sanal alemdeki ilk gözağrım... Yani senden vazgeçemem sevgili blogum!...

Neyse lafı uzatmayalım... Bu yıl ki çam ağacımın süslerini kendim yapayım, sonra da kullandığım teknikleri bizim kızlarla paylaşayım dedim veee... 10 ayrı çeşit süs yaptım.


Bardak altlığına yeni fonksiyon...


Noel baba iş başında...


Bir ağaç da benden...



Meleğim...




Bu gerçek mi?



Karlar düşer...



Kalbim sizinle...



Mutluluk daimi olsun...






Perşembe günü Anadolu yakasında da dersler başlıyor.

Bu süsleri yapacağız. Sonra da 2012 ajandamız var sırada...


Sevgilerimle,




Hiç yorum yok: