5 Ocak 2010 Salı

Yeni umutlara merhaba...

Yeni yıla coşkuyla girdik. Biraz dinlendik. Biraz toparlandık. Eski seneyi eleştirdik, yeni senenin beklentilerini oluşturduk. Şimdi çalışma vakti...
Sevgili arkadaşlarım Selda ve Jozi, benden bir dostlarına armağan etmek üzere bir hediye tasarlamamı istediler. Bu konuda bana güvendikleri için onlara teşekkür etmek istiyorum. Dostları 15 Ocak tarihinde 50. yaşgününü kutlayacak. Bakın ortaya nasıl birşey çıktı:

50 değil, 18 yaşındayım. 32 yıllık tecrübem var.

Detaylara girmeden önce şunu söylemek isterim: Bize armağan edilmiş olan günlerimizin değerini her an hatırlayabilmek için, hepimizin özel bir çaba harcaması gerek. Ancak bu çaba karşılığında gençliğin anahtarına sahip olabiliriz. Ve bu anahtarı doğru kullanmayı bilirsek, zaman denen saat lehimize çalışacaktır.


Bence bir hediyenin ambalajı da en az hediye kadar önemlidir. Bu yüzden hediyenin sunumu için de çok özendim. Tablonun ebatlarına uygun bir kutu yaptırdım. Bu kutunun içi, tablonun zarar görmemesi üzere süngerle kaplanmıştır.

Melih Bey'in doğumgününü yürekten kutluyorum ve kendisine buradan en iyi dileklerimi gönderiyorum.
Sara

Hiç yorum yok: