25 Aralık 2009 Cuma

Ben...


Bazen insan kendinden şüphe eder. Yani kendine olan inancını kaybeder. Aynaya baktığında zaten asık olan yüzü daha da asılır. Numara yapamazsın kendine... Ya ne yapmalısın? En iyi bildiğin ya da en çok sevdiğin şeyi yapmalısın. Ben de öyle yaptım ve yine kendimce kendimi kendime anlattım.



Bir kadın olduğumu,


Aslında hiç de kötü görünmediğimi,



Yaratıcı yanımın en güçlü yanım olduğunu,




Her zaman olduğum gibi görünmeye çalıştığımı ve sahte maskeler takmadığımı,





Her koşulda güçlü olabileceğimi,



Seçimlerimi yapmakta özgür olduğumu




kendime bu mini albüm ile hatırlattım. Böylece kendimi moralsiz hissettiğimde aynaya değil, bu albüme bakıp söylediklerimi tekrar ediyorum.


Tavsiye ederim :)

5 yorum:

Sevil dedi ki...

Sara merhaba, blogunun açıldığını mailde görür görmez hemen tıkladım. Yüreğinin sesini dinlediğini ve kendini nasıl güzel ifade ettiğini görünce senin adına,farklı yollardan da olsa hayata aynı gözle baktığımızı görünce de, kendi adıma mutlu oldum. Heyecanlarını paylaşmaktan memnuniyet duyacağım. Sevgilerimle, Sevil Bulanık...

Unknown dedi ki...

Valla Saruşum ne diyeyim;
Sen her zaman bize kendini o kadar net tanıttın ki, zaten burada yazdıklarına ekleme yapmaya bile gerek duyamıyorum. Dediğin gibi ne bir maske, ne de politik bir yaklaşım sergiledin. Sen hep sendin, güçlü, özgür ruhlu, saygılı, iyi bir dost, candan ve en önemlisi herşeyinle sendin. Sana hayatının bu alanında da sonsuz başarılar diliyorum.
Seni kocaman kocaman öpüyorummmmm....

Sara Handeli dedi ki...

Harikasınız. Beni hem duygulandırıyor, hem de yüreklendiriyorsunuz. Hepinize teşekkür ederim.
Sevgiler
Sara

Adsız dedi ki...

Sarika

Guzel calismalarini bizimle paylastigin icin cok tesekkurler. Hersey harika gorunuyor. Kisa da olsa gorusebilmek cok guzeldi. Kendinize iyi bakin.

Sibel Yenibahar

yazar elif elif diye dedi ki...

Askerlik arkadaşım Saracım,
Bu sayfalardaki Sara'ların herbirini teker teker tanımış olmaktan gurur duyuyorum. Budur senin yolun, yolun da açık olsun!! Bakalım neler olacak?
elif