28 Aralık 2009 Pazartesi

Noel Baba'yı Beklerken...

Evet... Noel Baba yine gökyüzünde adres aramaya başladı.

Çocuklar ondan alacakları hediyeleri sabırsızlıkla beklerken biz yetişkinler ise yılbaşı gecesi telaşındayız. Nereye gideceğiz, ne giyeceğiz, ona ne alsam, misafire hindiyi kestaneli mi yapsam derken günler birbiri ardına geçiveriyor. 2009'u geride bırakmaya hazırlanırken hemen hemen hepimiz evimizin bir köşesine çam ağacını yerleştirdik. Ben bu yıl ki çam ağacımızı biraz değişik süsledim. Ve onu sokak kapımıza astım. Nasıl olmuş?



Bu ağacı yaparken herbir kutusuna bir dilek gizledim. Kiminde sevgi ve şevkat, kiminde sağlık ve bereket, kiminde ise bolluk ve hakikat var. Kutulara bir de yakından bakın isterseniz.

Yuvanıza doğru yaklaşan Noel Baba'nın 2010 yılında sizlere ve tüm sevdiklerinize sağlık, sevgi, güven, şevkat, bolluk ve bereket getirmesini diliyorum.
Mutlu yıllar
Sara



















1 yorum:

alfrodull dedi ki...

Çok güzel bir fikir olmuş bu...
Noel geldi geçti bile, ama yeni yıl herkese huzur, sağlık, mutluluk ve bereket getirsin...