21 Aralık 2009 Pazartesi

Yeni yıla girerken...



Sevgili dostlarım,

Yeni yıla yeni bir heyecanla girmek istedim ve sonunda yaptıklarımı sizlerle paylaşabilmek için bu blogu düzenledim. Yavaş yavaş ve keyifle, tüm yaptıklarımı aktaracağım. Sizler de düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız hem beni mutlu edersiniz, hem de eleştirilerinizle bana katkıda bulunmuş olursunuz.

Sevgilerimle,

Sara Navaro


Şu anda evimin bir duvarını süsleyen tablolarımdan bazıları işte böyle:







Aşağıdakiler ise sevgili Zeynep&Ali Kayaakar ailesi için yaptıklarım



Bunlar kardeşim Viki'nin sevgili arkadaşları için yaptıklarım:




Bu tablolar 50 x 50 cm ebatlarındalar. Atölyemde çalışmaya başladığım zaman pekçok kişiye göndermiş olduğum mailde bu fotografları yayınlamıştım. Yenilerini sizlerle sık sık paylaşabilmeyi ümit ediyorum.


Sırada İris'in Bat Mitzvah töreni için yaptığım İmza defteri ve kalemi var.


Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: