23 Aralık 2009 Çarşamba

Herkese Merhaba

Bu sabah yine heyecanla bilgisayarımın başına oturdum ve....

İşte İris'in Bat Mitzvah töreni için hazırladığım imza defteri ve kalemi



Bu arada yaptıklarımın fotograflarını çeken Sevgili Ali Turna'ya da tekrar teşekkür etmek istiyorum.


Çocuklarımla ilgili bazı hoş anların fotograflarını ve o anlarda yaşananları büyüdüklerinde hatırlayabilmeleri için onlara birer armağan hazırladım.


2008 yazında büyük kızım Letisya okulla birlikte İngiltere'de yaz kampına katıldı. Bu onun ilk yalnız yurtdışı seyahati oldu. Bunun belgelenmesi gerekiyordu ve ben de kendi yöntemimle o sabah yaşananları uzun yıllar sonra da hatırlayabilmek üzere bu sayfaları tasarladım.



Çok keyifli değil mi?!

Sevgilerimle...






























2 yorum:

yazar elif elif diye dedi ki...

WAY WAY WAY! SENİNLEYİM! İMZA: BİR DOST :)

Adsız dedi ki...

SARACIM MÜKEMMEL ŞEYLER ÜRETİYORSUN ....SEN SÜPER Bİ KADINSIN..........